Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2007 12:21 - Страх
Автор: tala Категория: Други   
Прочетен: 1539 Коментари: 7 Гласове:
0



Страхът е велико нещо. Може би без страх, няма да съществуваме, няма да бъдем ние. Всеки човек го е страх от нещо, независимо какво е то. Може би човек, без страх, не е човек. Страха е чувство. Страха е неизменна част от нас. Без страх, няма живот. Всеки го е страх от нещо. Още не се е родил, а сигурно няма и да се роди човек, който да няма никакъв страх. Ние не можем без страх, както не можем без вода и храна и т.н. Всичко е свързано. Когато не пиеш вода и си без храна, започва да те гложди мисълта - кога ще умра /имаш страх от смъртта/. Когато имаме, храна и вода, питаме се, кога ще ни навести смъртта. Когато се появява нов човек на този свят, спохожда те мисълта, какво ще стане с майката, а със детето. Дали ще издържат. Дали ще ги видиш здрави и прави. Ще ги обичаш ли достатъчно. Винаги и за всичко има страх!!! Това е тема със отворен край, всеки има свое мнение! Какво е твоето?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nad - Моето мнение ?
30.07.2007 21:48
Според мен човек, който не изпитва страх(въпреки, че и ти го каза - няма такъв), просто не е човек ... той е безчувтвен ... именно чувствата, емоциите, вълненията, страховете правят живота интересен ... правят живота "живот" !! Не можем да живеем без страх ... това е все едно да живееш без чувства ... можеш ли да си го представиш ?? Аз - не ... всъшност мога, но не искам ..... защото самата мисъл за такъв свят ме плаши ... свят, изпълнен с безчувствени хора .........
цитирай
2. romito - хехе
31.07.2007 14:14
ами замисляли ли сте се, че онези които казват че нямат страх,често са най-страхливи...за мен страха не е нищо друго освен просто инстинкт за самосъхранение... страх те е да влезеш на дълбоко в морето, защото това би могло да застраши живота ти, страх те е от тъмното, защото би могло да се случи нещо непредвидено, лошо... не е ли така? =)
цитирай
3. tala - аха
31.07.2007 14:30
дааааааааааааааааааааааааааааааааа, много лошо
цитирай
4. nad - Мдам ...
31.07.2007 15:55
Да, така е ... но ... не всички страхове, според мен, са инстинкт за самосъхранение ... страх те е да бъдеш сам(да нямаш приятели, семейство ...), страх те е да не загубиш някой близък ... страх те е да не спре тока тъкмо като дават любимото ти предаване по телевизията XD е, добре, де .. последното беше бъзик ... ама все пак ... има АДСКИ много страхове ... също и толкова степени на страх ... има и фобии ... което лично за мен е ниастина много силно чувство за страх .... това, което искам да кажа е, че има много и различни страхове ... и не всички са свързани със самосъхранение.
цитирай
5. romito - за мен пряко или косвено са. . . ако ...
31.07.2007 16:59
за мен пряко или косвено са...ако загубиш близък или самотата-страхът е породен реално за това че ти ще страдаш...
цитирай
6. nad - ...
31.07.2007 17:10
Да, но това по-скоро е свързано с чувствата ти, отколкото със здравето ти ... в смисъл ... под " инстинкт за самосъхранение", или по-точно под "самосъхранение" аз лично разбирам по-скоро здравето(не душевно), отколкото чувствата ...
цитирай
7. romito - хм
17.09.2007 18:56
аз пък разбирам цялостно съхранение...неслучайно народа казва, че без приятели си кръгла нула... без морална подкрепа, хич не си съхранен...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tala
Категория: Други
Прочетен: 61095
Постинги: 39
Коментари: 88
Гласове: 300
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930