Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2007 11:39 - сем. Лазарови /младши
Автор: tala Категория: Други   
Прочетен: 568 Коментари: 0 Гласове:
0



Семейство Лазарови-младши. Това сме ние. Станислав и Зорница. Зорница и Станислав. Млади и неопитни /зелени и все още недорасли/. Неопитно семейство, много неопитно, но все пак семейство. Запознахме се на 18 ноември, две хиляди и пета година и от тогава сме неразделни /само когато аз съм на работа-сме разделени/. От нашата връзка се роди отроче /и то какво-син и половина/! Станахме трима - от четвърти април, две хиляди и седма година - реално истинско семейство. Баща Станислав, майка Зорница и син Кристиян. Кристиян вече е на 3 месеца, майка му Зорница е на двадесет и четири /ненавършени, все още/ години, а бащата /т.е. аз-таласъмчо/ на двадесет и девет лета. Всеки ден и тримата излизаме на вън. Кристиян се вози в своята детска количка. Аз и майка му много често се караме, кой да бута количката с Крис :-)))))). Няма тема по която да се караме /винаги някой прави компромис, в името на семейството, обичта и любовта/. Всяка неделя ходим на двора /и тримата/, при бабата и дядото на Крис /моите родители/. Ако някой ме пита, защо не ходим и при другите родители /на Зори/, аз ще отговоря - ходим, когато можем /за моя жалост, понеже аз много ги харесвам/. Те си ходят и на село. Ако Крис не беше толкова малък и те не живееха толкова далеч от нас, щяхме да ходим всяка седмица. 

тала


Тагове:   младши,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tala
Категория: Други
Прочетен: 60688
Постинги: 39
Коментари: 88
Гласове: 300
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031